Tuesday, June 05, 2007

اضحك وفرفش وغير مووووووووودك


النهارده بمناسبة مود الامتحانات بقا وكده

وبمناسبة الشد والجذب واني عندي فتره قبل الامتحان الجاي والحمد لله يعني

فقولت افرفش نفسي

وافرفشكم معايا

بكام لينك كده لبرنامج

معاااااااااطي شووووو

للكاتب الكبير يوسف معاطي

برنامج ساخر اوي ويهلك من الضحك

على طول من غير كتر كلام اسيبكم مع الكام حلقة دول

حملوهم واسمعوهم وادعولي

اكله اوبرالي

اكشن اوبرالي--دااد وهريدي

احلام سعادتك اوامر

آكلي لحوم البشر

الكنباوي

اجمد واحده

عدي دي

تحديث الحلقة اللي كانت ناقصة

مع نفسي

بشكر خالد شكراً جزيل على انه اداني الحلقات دي
شكراً
اجزوتك ماتر
-------------------------
على الهامش
لسه فيه حلقات تانيه منهم اجمل حلقة انا بحبها وحرفعها واجيبها في اسرع وقت

22 comments:

cortyalpo3po3 said...

جم في وقتهم يانوفا
هشوفهم
وارجعلك تاني

cortyalpo3po3 said...

ههههههههههههههههههههههههه
مش قادره ابطل ضحك
جامدين جدا جدا جدا
شكرا يانوفا

زحل الفلكي said...

ايه ده
كورتي البعبع
وتعليقين كمان مش واحد يعني

اخبارك ايه واخبار الامتحانات
الحمد لله انهم عجبوكي وان شاء الله لو عرفت اجيبله حلقات تانيه ححطها

Anonymous said...

شكرا يا زحل...
يوسف معاطى ده جبار,بجد غيرت المود خالص بس ابقى الحقنا بحلقات تانيه بس بسرعه وحياتك عشان داد مستنى :)

cortyalpo3po3 said...

الامتخانات تمام يانوفا
الحمد لله
بس امتي تخلص بقي
لازم تجبلينا حلقات تانيه يانوفا
انا عجبتني اوي بتاعت احلام سعادتك اوامر
واحنا كتاكيت في قفص صدر سعادتك
ههههههههههه

david santos said...

Alive the people of Palestine, against the fascism of Israel and the terrorism of the North America

Peace for Palestine

-_- said...

ايوة يا عم كده

شوية فرفشة بقى

على فكرة

في كلمة مكتوبة اجده .. اعتقد انك تقصد اجدى

--------

مدونتى فيها موضوع ريحته وحشة
اللى بيقرف ميدخلش عندي

:)))))))

زحل الفلكي said...

queen
العفو
واي خدمة والحمد لله انك غيرتي المود

شدي حيلك في الامتحانات يا دكتورة

------------------------------
كورتي البعبع
شدي انتي بس حيلك في الامتحانات
انا بعتلك كلهم معادش عندي تاني للأسف

زحل الفلكي said...

david santos
i hope everyone can hear ur words
i want all ppl help palestine against the terrorism of israel and USA
i hope peace for palestine

زحل الفلكي said...

شارم
كويس انك ظبطت المود
بس دخلت مدونتك
بوظت المود ده تاني
:D:D:D:D

متغيرة شوية said...

انا قلت اسلم عقبال ما الحلقات تنزل..

مرسي جدا يا يا فندم..لاحسن المذاكرة خلت الواحد هيطق من جنابه خلاص

ان شاء الله كلنا ننجح ونجيب تقديركمان

نقطة مية said...

و الله دماغك عالية جدا...ده انا بموت في يوسف معاطي....ربنا يسعدك
شكرا جدا

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته



شوبة ضحك في السليم

اتاري الامتحانات دي بتعمل بلاوي ...ههههههههههههههه

زحل الفلكي said...

متغيره شوية
يارب تكون الحلقات نزلت وعجبتك وغيرتلك مود المذكره شوية
ياااارب

-------------------------
نقطة ميه
الحمد لله
انا كمن بدأت اتعرف عليه علشن مكنتش اعرفه اصلا والبركه في اجزوتك ماتر اللي اداني الحلقات

واي خدمة

---------------------------
خمسة فضفضة
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته

الامتحانات فعلا بتعمل بلاوي البلاوي ده الواحد بيعمل قرد علشان يفك المود

reri said...

تصدق بإيه
إنت جدع
كل المدونات نكد في نكد
وأنا طبعا واحده منهم
إنت كسرت موجة النكد المتزامنه مع موجة الحر وإديتا معاطي
اللي بجد بيضحكني

شكرا يا باشا
سلامااااااااااااات

نقطة مية said...

ازيك يا باشمهندس زحل...الف الف شكر على حلقة يوسف معاطي..
ربنا يوفقك في امتحاناتك

http://kasperb4.blogspot.com/ said...

الف شكر ليك يا استاذ زحل

بجد شغلك هايل ربنا يوفقك

ياريت تتفضل بأه تشرب عندي حاجة ساقعة وتشرفني بتعليقك على اول مدونة ليه

مستنيك....

زحل الفلكي said...

reri
فكك من النكد
بصي فيه مقوله اتقالت على الشعب المصري من زمااان وانا مصدقها اوي
وهي اننا الشعب الوحيد اللي كل ميتضايق يضحك بزيادة ويطلع نكت ويتريق على اللي بيحصله

فكك واضحكي
كل لما تلاقي حاجه تكئب
اضحكي

زحل الفلكي said...

نقطة ميه
اي خدمة يا شوية مية مش نقطة بس
:)
ويارب تكون الحلقات عجبتك

زحل الفلكي said...

kasperb4
منور مدونتي في اول زياراتك وحاضر حزورك في مدونتك حالا اهوو
منور يا باشا

zordeak said...

قلت أدخل اسلم الاول علشان واحشنى وبعدين اروح انزل الحلقات

وبعدين ايه حكاية مع نفسى دى

هوا بيقلدنى ولا اييه ؟

:D

زحل الفلكي said...

zordeak

منور ياعم
فينك من زماااااان

واحشني والله

اه باينه بيقلدك بس يارب متكونش انت زي مهو بيقول كده

:D:D:D:D

الحلقات متأكد انها حتعجبك ان شاء الله
منور