Thursday, February 01, 2007

لقاء ولا على البال ولا على الخاطر


المكان : اكيد القاهره قاهره المعز لدين الله الفاطمي
:)
دايماً بحب اقول قاهره المعز دي المهم
الزمان :حفلة حبيبنا على الالفي
الحدث : لقاء مع مجموعة من المدونين العرب والمصريين في الحفلة
نرجع الشريط من الاول
بلاش المرادي نخليها نرجعه حته بسيطة بس
الحفلة كانت تحفة
التواجد كان اكثر من رائع
عايز اقول لكل المدونين اللي شوفتهم اني اتشرفت بجد بمعرفتكم
والصورة اللي اخذناها كلنا مع بعض
اهي



وزي موعدتكم
اني مش حقول اسم اي حد في الصورة
:)
حسيب وينكي بقا تاخد الصورة
وتعمل التقرير بمزااااااااج
==============================
على الهامش
واحد مصاحب على علوكا واشرف كوكا عايزينه يشتغل ايه
طيار
!!!!!!
والله عنده حق
:D


12 comments:

smraa alnil said...

هيييييييييييييييييييييييييييييييه
انا اول واحد اعلق
ال قولي صحيح
هما مين الناس دي يا خويا
لس تصدق في شوية بنات زي القمر في الصورة
هههههههه
لا عشان مش انافق هي بنت واحدة

انا بجد استمتعت موووووووووووووووت
وعجبتني اوي
وعلي ماشاء الله عليه بججد
ربنا يكرموا يارب

صحيح
انت مش قلت اللي هيعلق اول واحد ليه كارت شحن
فين هديتي بقي

زحل الفلكي said...

اولا منورة والله في تاني كومنت ليكي عندي
البيت بيتك

طبعاً الصورة منورة مهو انا فيها ومنورها من الصبح اهو
ههههههه

الحمد لله ان اليوم كان لذيذ وعجبك وعجب الكل

وبعدين مين اللي قال ان فيه كارت شحن
شاوريلي عليه بس وانا اجيبلك كارت الشحن منه

هههههههههههه
نورتي

علي الالفي said...

ربنا ما يحرمنيش منكوووووووووووووووووووووو ابدا

Anonymous said...

مبروك يا على
جودة

زحل الفلكي said...

ربنا ميحرمك مننا يا علييييييييي

ايه يا جوده مش تقول ايه رأيك في الصورة

Anonymous said...

بجد صوره تحفه قويييييييي
وانا عرفت سمرا تقصد مين بالبنت اللى منوره الصوره
انا طبعا
:P
بجد ماكنتش اتصورها هاتطلع حلوه كده
استنوا تقرير مفصل عن الحفله واللى كانوا موجودين عندى على البلوج
ربنا يعيدها علينا مناسبات حلوه
شكرا يا زحل

rosealia29 said...

حلو أوي إنك تتعرف على أدمغة ناي من خلال تدويناتهم .. و بعد كده تشوف الملامح المتركبة على الأدمغة دي .. عكس شكل التعارف المعترف بيه .. و يمكن علشان كده كلنا حسينا بمتعة حقيقة في التعارف على بعض .. ربنا يجمعنا مع بعض على خير ..


ميرسي يا نوفا .. و في انتظار تقرير وينكي المفصل ..

تــسنيـم said...

إخص عليك يا كتاتني يا ريتني كنت معاكم

فوكيره said...

لتانى مره اتعرف على ناس بنفس شكل التعارف ده

تعرفهم وبعدين تشوف شكلهم زي ما روزا وصفت

شيء جميل

كنت سعيده

برؤيتكم وبالحفله وبكل حاجه

ربنا ما يحرمك مننا يا على
:D

زحل الفلكي said...

9 كومنت عندي

هيييييييييييه

وينكي انا كنت مستنيكي تدخلي علشان تاخدي الصورة وتعملي التقرير

واحنا كلنا عارفين مين اللي منور الصورة
;)

روزاليا
فعلا حلو اوي وزي مأنتي عارفه ان دي المره ال8000 اللي تحصل معايا وفعلا كل مره بيكون ليها طعم مختلف وجميل

تسنيم
ياريت كنتي معانا بس قوليلي كنتي حتدخلي الحفلة واللا كنتي حتفضلي مع اللي مدخلوش


جوسي
فعلا يوم جميل وربنا ميرحمك مننا يا علي
:D

smraa alnil said...

مش فاهمة تقصد ايه وانت بتقول لوينكي
احنا عارفين مين اللي منور الصورة
تصدق ان كدة عيب
وبعدين انت اللي قلت هتدي كرت الشحن
انت هتهرب بقي
مش اتفقنا علي كدة
انا قتيلة بقي وعايزة كارت الشحن

زحل الفلكي said...

سمراء النيل
شكلك عايزه تهدي النفوس يعني
:)
انا اقصد حاجه تانيه
حد تاني يعني
:P
مش انا برضه

وبالنسبة لموضوع كارت الشحن
يعني كل كام 80 رد واللا حاجه ابقا افكر لو احولك رصيد 3 جنيه مثلا
:):):):)