Friday, February 16, 2007

فاتت سنــــــة



فاتت سنه يا والدي العزيز منذ اخر مره سمعت فيها صوتك قبل ان تنفذ الملائكة امر الله سبحنه وتعالى بعشر دقائق
فاتت سنه ولازلت اتذكر كل ثانية في هذا اليوم
كل لحظة.. كل همسة.. كل وجه ..كل شئ

بأدق التفاصيل
اهدي لك في ذكراك الاولى والتي تتوافق في نفس الاسبوع مع يوم ميلادك
يا ابي الحبيب
اهديك هذه الكلمات

فاتت سنه
فاتت سنه من اخر مره سمعت فيها صوتك

فاتت سنه ومقدرش اسمع غير سكوتك

فاتت سنه وسكوتك جويا صوته عالى

بسمعه واتعلم ..طول الليالي
فاتت سنه
فاتت سنه من اخر مره شفت فيه وجهك

فاتت سنه ومنسيتش لحظة ولا عمري حنسى

كل ثانية ..كل كلمة .. وكل حركة

كل همسة .. وكل ضحكة .. وكل دمعة
فاتت سنه في لحظة واحده عيشتها

مش ممكن انسى اي حاجه حصلت وقتها
حكيت كتير ولسه ماقولتها

احبك يا والدي ووحشتني كل حركه عملتها
رحمك الله يا ابتي رحمةً

واسكنك في جنة الخلد مخلدا
--------------------------------

على الهامش
لسه كل تعليق كنت بتقوله

وكل كلمة كانت من ابتكارك

وكل حاجه كنت بتعملها

لسه في اذهاننا

اسأل الله لك المغفرة والرحمة وان يسكنك فسيح جناتك ويجمعنا معك عند الحوض لنشرب شربة هنيئة لا نظمأ بعدها ابدا

13 comments:

فوكيره said...

انا فرحـانه بيه اوي
وفخوره بيه اوي
وحاسه بتاثيره اوي
و حاسه كمان بوجوده اوي

ربنا يرحمك يا بابا يا جميـــــل
اوي
:)

zordeak said...

ربنا يرحمه يا رب

وربنا يخليلك مشاعرك الجميلة اوى دى

وان شالله يا رب تفضل فاكره كده على طوول

على فكرة هو شايف وسامع كل كلامك ده

واكيد مبسوط بيك اوى

ربنا يرحمه كمان مرة ويدخله فسييح جناته يا رب


سعيد بزيارة مدونتك


:)

تــسنيـم said...

ربنا يرحمه ويجمعكم بيه في جنة الخلد ويجعلكم له خير ولد في الدنيا..

yara said...

ربنا يرحمه وتعيش وتفتكر يا باشا
انت مش ناوى تزورنى والا ايه
مستنيه نور سعادتك

زحل الفلكي said...

جوسي
ربنا يخليه لينا بكلامه وافكاره
واحنا مش ناسيينه

---------------------------

zordeak

شرفتني بزياره مدونتي
وشكراً لتعلقك الرقيق

والحمد لله انك حسيت كلامي علشان بجد نفسي الناس تحسه زي مأنا حاسه

------------------------

تسنيم
منورة وبقالك فتره مزورتيناش
نورتي المدونة من تاني

واللهم امين يارب

----------------------------
يارا

نورتي المدونة في اول رد ليكي عندي
وانا موجود في مدونتك من فتره حتى بصي في التعليقات على اخر تدوينة

اشكركم جميعاً على ردكم

إبـراهيم ... said...

رحمه الله رحمـة واااسـعـة

علي الالفي said...

الله يرحمه و يغفرله
و نقابله ان شاء الله في الجنة

Anonymous said...

ربنا يرحمه وتعيش وتفتكر يا محمد
و ياريت تسير على دربه فى الحياة
و لتعلم ان حب الناس هو الكنز و الدليل جنازة و الدنا المهندس محمود
و انا لله و انا اليه راجعون
جودة

rosealia29 said...

ربنا يرحمه ويجمعكم بيه في جنة الخلد ويجعلكم له خير ولد في الدنيا..

MG said...

رحمه الله واسكنه فسيح جناته

Amr Ahmed said...

ربنا يرحمه يارب

ويرحم جميع امواتنا

وتعيش وتفتكر

البقاء لله ولو انها متاخرة

أنا أفكر إذن أنا موجود said...

البقاء والدوام لله
أنتم خير خلف لخير سلف
تعيشوا وتفتكروا

وربنا يخلي طنط ليكوا ويطولكوا في عمرها يا رب

شيماء الجيزى said...

ربنا رحيم بالعباد يترك لهم زكرى اعتقد انها لن تنسى

وجميل انه اخلف ولدا بارا مثلك يزكرة مع مرور الزمن

لا تنساه ابدا وادعو له فى كل صلاة