Monday, October 02, 2006

عن زحل الفلكي اتحدث


بدأت افكر جدياً في عمل مدونة خاصة بي على الانترنت
فبصيت بصة سريعة على معادلة الانجاز
اه نسيت اقول معادلة الانجاز الزهايمر بقا كتير اليومين دول
بيقولك الانجاز لازم له رغبة وتخطيط وتصميم

طيب انا لقيت عندي الرغبة ودخلت في مرحلة التخطيط اكتب ايه واسمي مدونتي ايه
بصيت في تاريخي ايوه يعني ايام المدرسة وكده لقيت الاسم ده
زحل الفلكي
اسم غريب
الا ان الموضوع اكبر من كده بكتير
وانا في اعدادي لقيت المدرس بتاعنا استاذ عادل متولى الله يمسيه بالخير
قالنا على المجموعة الشمسية
الواحد ساعتها عادي يعني
لحد موصل لكوكب زحل
متعرفش يا معلم كوكب زحل ده عمل فيا ايه
ايون زحل ده

لقيت نفسي مهتم اوي بزحل وبالفلك شوية شوية كهواية يعني

ومنها طلع عليا من اعز اصدقائي "دلوقتي ملازم جيش عقبال امالتكم"

طلع عليا لقب زحل الفلكي

اسم غريب الا اني فضلت انه يكون عنوان مدونتي

مدونة محمد الكتاتني

او زحل الفلكي

حتكلم عن التصميم اللي فاضل من معادلة الانجاز ده بعدين

علشان انا دلوقتي

عن زحل الفلكي اتحدث

5 comments:

ba7re said...

مبروك يا زحل المدونة

محمد النقيب said...

مبروك يا محمد المدونه..اوعى تكتب سياسه وتتمسك ياواد

Anonymous said...

مبروووووووك يا اخويا العزيز

بسجل هنا متابعه

من عاشقه المريخ الى عاشق زحل

ومدونه سعيده عليك

وكل تدوينه وانت طيب

Anonymous said...

عسل اوى الفاصل ده ده انا اتفرجت على كل الافلام والمسرحيات فيه
بجد هايل
ميرسى جدا يا زحل

aya

زحل الفلكي said...

الف شكر يا جماعة على تعليقاتكم الجميلة دي وان شاء الله اكون عند حسن ظنكم