Monday, December 04, 2006

انت اللي جيبت التورته !!!!

انت اللي جيبت التورته
!!!!
!!!!
كل سنه وانا طيب
كل عام وانا بخير
انا فرحان اني اخيراً تميت 20 سنه
بقالي 20 سنه في الارض
بقالي 20 سنه ساكن في بورفؤاد
بقالي 20 سنه بورسعيدي
بقالي 20 سنه تعليم في بورفؤاد
بقالي 20 سنه ليا فيهم اصحاب اعرفهم من اكثر من 16 سنه
صحيح عمري الفعلي بحسبة من سنتين فاتوا
من وانا عندي 18 سنه
وقت لما بقت ليا صلاحية الانتخاب ورخصة العربية وبدأت اشتغل في العمل العام
الا اني برضه فرحان اني بقالي 20 سنه هنا
بتنفس
صحيح بقيت عجوز بقا ومش حاكل مصاصة في الكلية
لا برضه حاكل مصاصة
واتفرج على مازنجر
واتفرج على كابتن ماجد وكونان
بوكيمون
اسمع الليلة الكبيره
وامثلها كمان
امشي ازعق بعلو صوتي لما بكون فرحان
مخافش في الحق
ادوووووووووووووس على الحزن
بقالي 20 سنه شفت فيهم كتير واتعلمت اكثر
اخطو اول خطواتي في عالم العشرينات
اول مره اكتب سنه ميلادي ورقم العشرات فيه حاجه اكبر من الواحد
عشرين سنه يا جماعة
ده عمر
عشرين سنه بحالهم
يعني اربع خمسات
:):)
كل سنه وانا طيب
اه على فكره انا اللي جيبت لنفسي اول هدية من خرج منتدي بورسعيد اونلاين علشان الناس هناك قاموا بأحلى واجب وعملولي عيد ميلاد اسطوري
هديتي هي ان الناس تساعدني اني اكون معاهم ونعمل مشاريع تخدم مصر
بحبك يا مصر
كل سنه وانا طيب
20 سنه يا جماعة
واللا ايه
-----------------
على الهامش
انت اللي جيبت التورتة
!!
التورته جت
!!
مرسي هو اللي جاب التورته
ومرسي انت واللا انا
انا اللي جيبت التورته
:):):):):)

3 comments:

rosealia29 said...

بداية مشرقة في عمر الزمن .. حتى و إن كان العمر الفعلي بدأ من سنة أو اثنين .. و لكن عندما نتكلم عن أعمال و إنجازات و بصمات نحسبها بمدى تأثير العمل و صداه و ليس بعمره .. و انا بعتقد إنك عملت .. علشان كده بداية مشرقة .. أكيد تحقيق النجاح مجهود .. و الحفاظ عليه مجهود أكبر .. و لأني واثقة من قدراتك .. وواثقة إن لسه في جعبتك المزيد .. فا متوقعالك 20 عام آخر بنجاح أكبر و أقوى و أعمق ..

كل 20 سنة و إنت طيب و بخير .. و كل 20 سنة و نحن أصدقاء ..


دمت .

Love & Friendship,this is my life said...

كل سنة وانت طيب يا محمد وعقبال مليون سنة يكونوا كلهم نشاط وصحة ان شاء الله
ونشوف انجازاتك اللى متوقعاها منك لحماسك الشديد
عقبال 20000000 سنة بس ابأى اعزمنا المرة الجاية على التورتة

Anonymous said...

كل سنه وانت طيب يا طيب

انا جوسي